FAQ

Pogosto zastavljena vprašanja


Izbrali smo nekaj najbolj pogosto zastavljenih vprašanj in pripravili kratke in jasne odgovore na njih. Če odgovora na svoje vprašanje niste našli tukaj nas vsekakor kontaktirajte, z veseljem vam bomo poiskali informacije, ki jih iščete.

Zapadlo obveznost imam v kompenzaciji, jo moram prijaviti tudi v ePobot?

Prijava v ePobot ni potrebna, če je več kot polovica udeležencev v verižni kompenzaciji predlog potrdila in bo le ta zaključena v mesecu, ki sledi mesecu nastanka zamude.

Ali se lahko potrjena in zaključena kompenzacija stornira?

Zaključena kompenzacija se običajno naknadno ne stornira. Smo pa že imeli primer, ko smo predlog stornirali, ker je prišlo v času priprave, do spremembe in je vmesni člen svojo obveznost poravnal.

Dolguje mi fizična oseba. Odkupujete tudi terjatve do fizičnih oseb?

Ne, terjatev do fizičnih oseb ne odkupujemo, razen kadar govorimo o fizični osebi kot samostojnemu podjetniku.

Koliko znaša povprečna provizija za posamezni posel?

Provizija je odvisna predvsem od bonitetne ocene dolžnika, roka plačila ter zneskov. Prosim kontaktirajte nas za brezplačen izračun.

Ali odkupujete tudi terjatve do tujih podjetij?

Odkupujemo tudi terjatve v tujini. Za posamezno državo in primer se prosim obrnite na naše finančne svetovalce.

Ali zaračunavate tudi administrativne stroške?

Administrativnih stroškov ne zaračunavamo.

Katere podatke potrebujete pred pripravo odkupa?

Za pripravo odkupa potrebujemo potrjen račun, kjer je navedena terjatev, znesek in valuta plačila.

Ali nudite tudi izterjavo in vodite postopke izvršbe za terjatve?

Postopkov izvršbe pred sodiščem ne vodimo.

Odkupujete tudi zapadle terjatve?

Običajno so že zapadle terjatve predmet odkupa preko verižnih kompenzacij.

Lahko prodamo terjatve do proračunskih uporabnikov?

V našem podjetju že vrsto let odkupujemo terjatve različnih proračunskih uporabnikov (bolnišnice, ministrstva, občine, osnovne šole, vrtci in drugi).

Katere so glavne omejitve, ki preprečujejo odkup posameznih terjatev?

Slabše bonitetne ocene, pogoste blokade računov ali novoustanovljena podjetja pri katerih ni mogoče pridobiti finančne podatke, ki bi nam zagotovila vpogled v poslovanje.

Kako vas najlažje kontaktiram?

Dosegljivi smo vsak delavnik med 7.30 in 15.30 na telefonski številki 059 079 403 ali kadarkoli na e-naslovu info@diversis-fi.si, na pošto bomo odgovorili v najkrajšem možnem času.